søndag den 28. august 2011

Dagen derpå


En gudesmuk blanding af vidunderlige friske frugter....



Lækre små amerikanske pandekager med ahornsirup og blåbær...


Blåbær marineret i hyldeblomstsaft og vanilje...

Ja, det var bare noget af den morgenmad min mor diskede op med her til morgen. Vi overnattede hos mine forældre efter endnu en 40 års fødselsdag i går. De passede på vores tre drenge, mens vi festede i nærheden.

Til morgen stod min mor så og lavede dejlige amerikanske pandekager til den dejlige morgenmad. Skønt at vågne op til "dagen derpå".

I går havde min mor fødselsdag og havde lavet en skøn kage, som jeg selvfølgelig nok skal vise jer og blogge opskriften på. Den kan I glæde jer til!

Nu trommer regnen på ruderne (jeg havde ellers lige hængt vasketøjet ud!!), vinden rusker i træerne og nu står den bare på søndagsafslapning. God søndag til jer alle!

10 kommentarer:

  1. Min første tanke er ... Her falder æblet hvis ikke langt fra stammen :)
    Med en mor der kan serverer så smuk en morgenmad, kan man godt forstå du er så god til kager .. og få dem til at fremstå ikke bare lækre, med smukke :)

    Sofie

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at blive forkælet dagen derpå! Super idé med at marinere frugt i hyldeblomstsaft og vanille - det må jeg lige huske :)

    SvarSlet
  3. Hold da op - hende har du opdraget godt :-D

    Dejlige ting at vågne op til...

    SvarSlet
  4. Jeg vil adopteres! NU! >:-(

    SvarSlet
  5. Sikke en vidunderlig morgenmad! Måske skulle jeg vise husbond dine billeder - det kunne være, han forstod en fin hentydning ...

    SvarSlet
  6. @Madpaverne: Tak Sofie, det var sødt skrevet :-)

    @C'est La Vie By G: Ja, det var superskøn forkælelse.

    @Piskeriset: Hæ hæ ja, hun er godt opdraget.

    @Godte: Hun vil da sikkert nyde at få et "barn" mere :-) Eller var det mon mig du ville adopteres af???

    @Fru Melgaard: Jep, bedre fås næsten ikke.

    @Madame: Ja da, vis ham straks billederne - nogen gange lykkes det for de kære mænd at forstå vores hentydninger :-)

    @KGaardsted: Det var bestemt også lækkert. Lige noget vi alle kunne bruge.

    SvarSlet
  7. Tillykke med din mor. Og tillykke med at du har sådan en skøn mor, som laver alle disse lækkerier... uhmmm

    SvarSlet
  8. @Mit Kage Eventyr: Tak skal du have :-)) Ja, der er jeg vist heldig.

    SvarSlet