lørdag den 13. august 2011

Kage-blade



Jeg er sååå træt. Må desværre konstarere, at jeg ikke er 20 år længere, selvom jeg bestemt ser sådan ud *host host*. Men 1. arbejdsuge efter ferien, kombineret med rejse torsdag, for få timers søvn natten til fredag, hel arbejdsdag fredag, derefter reception for en afgående direktør af en samarbejdspartner, fluks videre til 3x40 års fødselsdag, i seng kl. 4 og så op og være frisk mor for 3 friske drenge. Gaaab! Snart står den på klassefest for mellemste drengen, men lige nu står den altså lige på lidt afslapning med et kage-blad.

Og så tænkte jeg, at jeg lige ville dele med jer, hvilke kage-blade jeg fast læser. Det ene er "Wedding cakes" og det andet er "Cakes and sugarcraft" og begge blade udkommer 4 gange om året.

"Wedding cakes" er - ikke overraskende - et væld af bryllupskager. Bladet indeholder hovedsaglig billeder af bryllupskager inddelt i forskellige kategorier. Derudover er der også altid et par vejledninger i. Bladet er mest til at få inspiration til designs eller egentlig bare til at sidde og beundre de flotte kreationer. Bladet kan bestilles HER.

"Cakes and sugarcraft" indeholder mange vejledninger - nogle bedre end andre. Men de har ofte vejledninger fra "kendte" kagekunstneres projekter, feks fra Debbie Brown, Alan Dunn, Paddi Clark, Karen Taylor osv. Desuden er der også et par opskrifter hver gang. Bladet indeholder også nyheder indenfor udstyr, bøger mv. Bladet kan bestilles HER.

6 kommentarer:

  1. Pyha, sikke et program du har haft i de seneste dage :-) Jeg håber, du kan hvile lidt ud med hygge og kageblade her i weekenden og indhente den manglende søvn.

    SvarSlet
  2. Puha, bliver helt træt af at læse det her :O)
    Mon ikke du snart skulle smække benene op og læse nogle af de lækre blade...

    SvarSlet
  3. @Bettina Holst: Ha ha, måske skulle jeg prøve det.

    @Madame: Jeg fik sovet lææænge i dag, hvilket var tiltrængt.

    @Jannie: Jo, jeg fik læst lidt kageblade inden turen gik i skoven til klassefest. Og i dag har den kun stået på afslapning.

    SvarSlet
  4. Ha ha ha ... kender det bare så godt !
    Ville overraske en gammel kollega med en bryllupskage men havde ikk lige tænkt på at det var imellem mine 12 timers vagter.....det sker ikke igen !
    Men godt vi stadig holder os "unge" trods kalenderen !

    SvarSlet
  5. @Kagefan: Ups ja, det var da lidt af en udfordring. Jeps, vi er superunge - indeni :-D

    SvarSlet