mandag den 1. august 2011

500 faste læsere = give away

Mens jeg var på ferie rundede jeg 500 faste læsere og det er da en milepæl, der er værd at fejre med manér. Jeg er utrolig glad for alle jer læsere og for alle jeres søde kommentarer og gode spørgsmål. I giver mig en ekstra glæde og lyst til at dele denne hobby med jer.

Jeg har denne gang fået Specialkøbmanden til at sponsorere denne give-away, som jeg synes er rigtig flot. Det er en bunke rigtig gode ting til at lave cake pops:
  • Røde "Candy melts" til at overtrække dine cake pops
  • "Candy Flavorings" som bruges som smagsgivere til candy melts
  • Grønne "Sprinkles" til at dekorere med
  • 20 "Cookie sticks" (15 cm) (kan anvendes både til cake pops og til cookies osv)
  • 1 silikone form med hjerter (kan anvendes både til cake pops og til at bage i)
I mine give-aways er der ingen regler om lodder, links og alt mulig andet. I skal blot smide mig en glad kommentar om, at du gerne vil være med i lodtrækningen. Læg en kommentar inden søndag den 7. august kl. 12, hvor en vinder udtrækkes. 
PS: Der er mange med samme navne, så skriv gerne kælenavn, efternavn, e-mail eller et andet kendetegn på :-)

Held og lykke!!

204 kommentarer:

  1. Tillykke med de 500 faste læsere:)
    Det er et rigtig flot sæt, som jeg helt sikkert gerne vil vinde, for jeg har endnu ikke kastet mig ud i det med de Cake Pops...

    SvarSlet
  2. Wow tillykke med de 500 faste læsere...
    Jeg melder mig helt klart på banen til denne skønne give away :)

    Hygge Luise Sand (den lille kage)

    SvarSlet
  3. Så kul med 500 läsare, är gärna med och tävlar om så fina priser

    SvarSlet
  4. Stort tillykke herfra! Du har en fantastisk blog.
    Vil rigtig gerne deltage i din flotte give-away.
    Mvh Noergaard

    SvarSlet
  5. Et stor og velfortjent tillykke. Tak for alle dine gode tips og ideer. Jeg vil gerne deltage i din give-away.
    mvh LiseA
    http://mutteskreativeside.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Til lykke med det runde jubilæum, som er fuldt fortjent - jeg vil helt sikkert gerne deltage :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med de mange faste læsere :-) Vi vil meget gerne kaste os ud i Cake pops-projektet, så vi krydser fingre for at blive de heldige vindere af disse lækre produkter :-)

    Mvh. B&B (Tyk men glad)

    http://tykmenglad.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med de mange faste læsere. Du har også en spændende og brugbare blog, som jeg gerne læser med på.

    Kh. Lis
    http://lis-medppindene.blogspot.com/

    lishjort9@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med de 500 faste læsere :)

    Jeg vil gerne være med i din give away. Kunne være en måde at starte på cake pops :)

    Mange hilsner
    /Gitte
    http://cestlaviebyg.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med alle de mange faste læsere:). Jeg vil elske at vinde denne give away:)
    Vh. Louise aka Fru Melgaard;o)

    SvarSlet
  11. Tillykke med de 500 faste læsere og tak for en inspirerende blog!

    SvarSlet
  12. Super flot med 500 læsere - sådan! :)
    Og lækker give away. Den vil jeg mægtig gerne vinde, vi skal giftes på lørdag, så jeg vil glæde mig til at se, om vi er heldige på første hvedebrødsdag ;)

    SvarSlet
  13. Tillykke:) Jeg havde tænkt mig at jeg snart skulle prøve de cake pops, så jeg vil da gerne være med i lodtrækningen:)

    SvarSlet
  14. Ork Camilla. Stort tillykke med de 500 faste læsere. Det er jo HELT fantastisk :-) og at fejre det med så fin en give away, er jo også helt fantastisk, og jeg MÅ da være med :-) Jeg har endnu heller ikke afprøvet cake pops dillen endnu, men vil super gerne. Knus herfra cookiecrumble :-)

    SvarSlet
  15. Et stort tillykke med dine 500 faste læsere! Jeg er dog ikke så flittig i mit køkken, som jeg burde være, så jeg skal ikke være med i din give away.

    SvarSlet
  16. Uuh, sikke en fin præmie! Og ret imponerende med de 500 læsere - jeg kan huske at jeg var læser nummer 300 og det er ikke engang så forfærdeligt lang tid siden. Du er en populær dame ;)

    SvarSlet
  17. Hej...

    500... vildt:-) Har fulgt med på din blog den seneste tid, og må sige at jeg føler mig meget inspireret:-) Cool blog, det må jeg sige!!!

    MVH charlotte, førslev!!

    SvarSlet
  18. Jamen 500, det er da helt vildt!!!

    Stort tillykke...
    Jeg er helt klart frisk på at være med i din give away

    Ditte

    www.kaosimitkoekken.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Tillykke med det pænt høje antal af læsere :)

    Jeg skal da totalt vinde de ting! Så jeg er med.

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 500 faste læsere, og tillykke med alle os andre som sikkert også tæller flere hundrede. Din blog er fantastisk, ligesom denne give away er lige til at gøre en glad i hovedet!

    Glædelig sommer

    /Anne H

    SvarSlet
  21. 500 faste læsere, hvor flot! Jeg kaster et glad lod i puljen..
    Kh Ditte

    SvarSlet
  22. Tillykke med de 500 læsere - det er da bare super! Vil smadder gerne være med i din give away - tror sådan nogle cake pops kunne være et hyggeligt projekt for hele familien. Kh Anne O.

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med de 500 faste læser - nyder altid at følge med i din gøren.

    Og sikke en flot give away - det ting vil jeg bestemt gerne have fingerne i.

    Camilla

    SvarSlet
  24. Tillykke med alle læserne - jeg vil mægtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  25. Stort tillykke med de 500 læsere!! Jeg har endnu ikke haft held med at vinde en give-away. Måske bliver jeg den heldige denne gang?

    SvarSlet
  26. Kære Camilla,

    Jeg synes det er så flot du har rundet de 500! Jeg er helt ny, herinde på blogspot og elsker at læse og se billeder af dine fine kreationer. Jeg vil bare så gerne være med i din give-away!

    Kærlig hilsen Josephine A. H.

    SvarSlet
  27. Jeg er én af de nye tilkommere og jeg nyder at følge med i dit kage-eventyr.
    Jeg har endnu ikke prøvet cake pops, men vil meget gerne.

    SvarSlet
  28. Jeg er med igen - glæder mig til at læse dine indlæg hver gang jeg ser der er kommet noget nyt :)
    Krydser fingere og håber...
    Kagekram
    Christina

    SvarSlet
  29. Tillykke med de 500 faste og alle os løse læsere.
    jeg vil da gerne deltage i lodtrækningen,om den dejlige give-away gave.

    Hilsen Christina akselbo

    SvarSlet
  30. Hold da fest, 500 læsere tillykke med det. Det er også en lækker hobby du har.

    Nu vil jeg så sidde med krydsede fingre og håbe på at være den heldige læser ;o)

    Venligst Ria-K.

    www.ria-kirstine.blogspot.com

    SvarSlet
  31. Grattis med så mange lesere! :)
    Jeg vil gjerne være med i trekkningen..

    SvarSlet
  32. Orv hvor vildt!
    Til trods for at din post er kommet på her til morgen har du allerede 30 kommentarer...
    Det bekræfter da virkelig at dine læsere også læser med!
    Tillykke med dem alle 500 :)

    Jeg vil super gerne deltage i konkurrencen... så jeg krydser fingre :)

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  33. Ihhhhh det er altså fantastisk med de her give aways :-) Jeg vil meget gerne deltage..

    Mvh pia Blom, kageblomsten.blogspot.com

    SvarSlet
  34. Tillykke med de faste læsere. Hvor er det dog en lækker præmie, man kan vinde. Krydser fingre, for vil gerne kaste mig ud i kagepytning :)

    SvarSlet
  35. Tillykke med den mange faste læsere; det er en rigtig god blog - jeg har allerede ladet mig inspirere af dine fine kager flere gange. Så jeg vil naturligvis også gerne deltage i lodtrækningen!

    Mvh

    Astrid, Kbh S

    SvarSlet
  36. Tillykke med de 500 læsere :)

    SvarSlet
  37. Hej Camilla.
    Tillykke med det flotte tal og fortsat rigtig god ferie :-)

    Mange hilsner
    Anne Heinze

    SvarSlet
  38. jette@orstrand.dk1. august 2011 kl. 10.23

    Tillykke med de 500 læsere. Jeg vil gerne deltage i din give-away

    SvarSlet
  39. Tillykke med milepælen, bruger din blog rigtig meget til inspiration så tak for det. Jeg vil meget gerne deltage i din Giwe-away

    SvarSlet
  40. Tillykke med de mange læsere! Uh, lækre sager - dem vil jeg meget gerne ha' muligheden for at vinde :-)

    SvarSlet
  41. Wow, den fedeste give away :-) Tillyk med fans'ne :-)

    SvarSlet
  42. Tillykke med de mange faste læsere! Det er godt nok nogen dejlige ting du giver væk, så jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  43. Jubiiii jeg vil super gerne være med her. Smider lige et lille link til din give away på min blog :)

    SvarSlet
  44. Tillykke med dit flotte læserantal..... Skøn side du har her... Mine unger vil elske at jeg vandt sådan en give away...... Smider også lige et link til din blog.....

    Rigtig god dag... :o)

    SvarSlet
  45. Tillykke med de mange faste læsere - det er godt gået :-)

    Jeg deltager gerne i legen - og jeg kaldes som regel Piskeriset eller Piskehapsen :-D

    SvarSlet
  46. Stort tillykke med de 500 faste læsere. Hvor er det fedt og ligeledes er giveaway'en som jeg helt sikkert godt kunne tænke mig at vinde. Jeg har nemlig endnu ikke forsøgt mig med cake pops:)

    SvarSlet
  47. Flot med 500 læsere :-) Og sikke et fint sæt du her udlover, det kunne jeg da godt tænke mig at få fingre i. Tak for en rigtig fin blog :-)
    Mvh Charlotte ( miss-fruity.com)

    SvarSlet
  48. Tillykke med de mange faste læsere, men det er jo også nemt at forstå, da du jo har en dejlig blog :-)
    Uha..hvor vil jeg gerne være med i din give away, sådan nogle Cake pops har jeg stadig ikke nået at lave..
    Knus Irene
    mrscakeaholic.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Stort tillykke med de 500 faste læsere :)
    En lækker pakke fra Specialkøbmanden, kan man altid bruge :)

    Med venlig hilsen
    Anne Katrine (jurastuderende og madglad)

    SvarSlet
  50. Tillykke med de 500!

    Følger troligt din blog, som hjælper mig med løsninger på mange kage spørgsmål! Lægger et lod og glæder mig til at følge din blog videre!


    Mange hilsner Signe Thorsø.

    SvarSlet
  51. Wow 500 læsere, tillykke. Du er også en fantastisk blogger, så mon ikke det er derfor?

    Mvh Kristine www.apieceofheaven.dk

    SvarSlet
  52. Jeg er fast læser, men uden at være tilmeldt, så du kan godt lægge én til :-)

    Mvh. Maria KT

    SvarSlet
  53. Tillykke!!!

    Jeg er stor fan af din blog og synes det er nogle rigtig inspirerende billeder og lækre opskrifter :-)

    Kh
    TineLee

    SvarSlet
  54. 500 great. Laekker gave, som jeg vaeldig gaerne vil vinde;-) Von Rix..

    SvarSlet
  55. Sikken en fin give away! Al det nødvendige udstyr til at forsøge mig med cakepops:0) Krydser fingre...

    Trine

    SvarSlet
  56. endnu engang tak for at den fantastiske inspiration og ideer du deler :) jeg elsker at læse med! OG sikke nogle skønne sager :)
    line(binevaskemaskine)

    SvarSlet
  57. Helt forståeligt at der er SÅ mange der læser med, for det er enormt inspirerende at snuse rundt på din blog! Jeg har fået meget ud af at følge lidt med, sådan lidt på sidelinine :)

    Berit, Kagehobby

    SvarSlet
  58. Tusinde gange tillykke med de mange læsere, men det fortjener du godt nok også! :)

    Jeg krydser mine fingre, for det ville være en super fed gave at vinde, da jeg småt er begyndt at kaste mig ud i cakepops! :)

    Endnu en gang tillykke!

    - Sif

    SvarSlet
  59. Tillykke med de 500 faste læsere.
    Jeg vil rigtig gerne være med.

    Heidi With Nielsen.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  60. Tillykke med de 500 - Vil rigtig gerne være med - har endnu ikke prøvet cakepops så det må næste projekt :) har ellers brugt alle dine how to do mange gange efterhånden så endnu engang tak for dem :D

    SvarSlet
  61. Også tillykke herfra med de mange faste læsere, det er jo fantastisk. Jeg vil riiiiigtig gerne være med i kampen om at vinde din flotte give-away

    Charlotte S H

    SvarSlet
  62. tillykke med de mange læsere. super fin give away, den vil jeg helt sikkert gerne være med i. :)

    SvarSlet
  63. Åhh... Super!
    Jeg vil mægtig gerne være med :)

    SvarSlet
  64. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  65. Tillykke - fuldt fortjent, du er super dygtig! Uh ja cake pops ville jeg også gerne prøve at lave, så jeg melder mig også på banen til din give away ;-) kagehilsner fra Anne

    SvarSlet
  66. Det er ikke noget at si til at du har rundet 500 faste læsere med en så flot blogg! Tillykke med det!

    Har brugt laang tid på at sidde og kikke igennom og tenkt på alt jeg skal lave når det ikke er så varmt ;)

    SvarSlet
  67. Ej jeg vil super gerne være med! Har nemlig aldrig prøvet at lave cake pops før

    Hilsen Lise

    SvarSlet
  68. "1, 2, mange" som man siger, men det er da lidt af en milepæl under alle omstændigheder. Stort tillykke.

    SvarSlet
  69. Tillykke med de 500 faste læsere!
    Super lækkert pop-cake sæt. Har længe villet prøve at lave dem, det kunne være en god anledning. Hvis jeg skulle blive den heldige vinder..jeg vil derfor gerne deltage..

    SvarSlet
  70. Tillykke med de 500 faste læsere, jeg nyder at følge din blog og er glad for alt de spændende ideer du deler med os. Tak for al inspirationen :)

    Tina (Tinas blog)

    SvarSlet
  71. Uh hvor en fed give-away.. Den vil jeg helt sikkert genre vinde :-)

    Og tillykke med de mange faste læsere :-)

    SvarSlet
  72. Hei !

    Gratulerer med 500 lesere på din flotte blogg:-)

    Jeg vil gjerne være med på give awayen !

    Hilsen
    Linda

    SvarSlet
  73. Tillykke med de 500 læsere! Jeg vil rigtig gerne deltagve i denne give away :o)

    SvarSlet
  74. Det er da rigtig flot af dig at fejre denne milepæl ved at give os en gave!! Skøn blog, er så glad for at jeg "faldt" over den :-))

    SvarSlet
  75. Hejsa

    Uhhh en fin give-away, den vil jeg meget gerne have fingre i :O)

    Hilsen Jannie (a life in color)

    SvarSlet
  76. 500 læsere, det er jo helt vildt. Stort Tillykke. :)

    Vil da meget gerne deltage i din give-away. :)

    Mvh Maja Diget

    SvarSlet
  77. Hej jeg er en af dine 500 faste læsere og jeg vil blive glad for at vinde din præmie.
    Hilsen Bente Nielsen, Odder

    SvarSlet
  78. Stort tillykke med de mange faste læsere. Jeg har længe tænkt mig at kaste mig ud i pop-cakes og hvis jeg vinder denne skønne præmie er der jo ingen vej uden om!
    Kh Line.

    SvarSlet
  79. Tillykke med 500 læsere, jeg vil også gerene deltage i lodtrækningen om de gode sager.
    Hilsen Helle (mrswood)

    SvarSlet
  80. Anette Gjelstrup Johannsen1. august 2011 kl. 16.49

    Tillykke med den populære blog. Fuldt fortjent! Har fulgt med "i det skjulte" i en del tid nu, og er nu blevet fast læser :) Har allerede kastet mig over diverse begynder-kageprojekter :) Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen :)

    Mvh. Anette Gjelstrup Johannsen

    SvarSlet
  81. Tillykke :)
    Jeg vil også gerne være med - det kunne være sjovt at lege lidt med alle de fine ting...

    SvarSlet
  82. Først velkommen tilbage fra ferie, og derefter tillykke med de mange faste læsere :)
    Jeg vil ligesom alle de andre gerne vinde din flotte giveaway..

    SvarSlet
  83. Tillykke!!

    Skal selv til at starte en kage blog op og håber på at få ligeså mange faste læsere :)
    Vil da gerne være med i lodtrækningen :) Så har jeg også noget og lægge på min nye blog :)

    Hilsen Anna,
    annaanirak@hotmail.com

    sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

    SvarSlet
  84. Cool og tillykke med alle de læsere :-)
    Jeg vil gerne være med!
    kristiane.w@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Fed med alle de læsere, men det er jo ikke uden grund. Det er en fantastisk blog du har.

    Jeg deltager helt sikkert

    MVH
    Mette fra Mettes Matrikel

    SvarSlet
  86. Tillykke med de mange læsere :)
    Jeg deltager i hvert fald også.
    Mvh. Sofie (Filo)

    SvarSlet
  87. Hei!
    Gratulerer med 500 (!!!) følgere :)
    Kjempefin gevinst så jeg hiver meg med :)

    Klem Anette

    SvarSlet
  88. STORT STORT TIL LYKKE her fra Galten i Jylland. Fantastisk side du har - og flot med det runde tal af faste læsere. Jeg vil også gerne deltage i din "Give Away". Kh Sanne

    SvarSlet
  89. Gratulerer med 500 lesere! Jeg vil gjerne være med på giveaway!

    M:)

    SvarSlet
  90. Jeg vil rigtig gerne være med i denne give-away. :)

    SvarSlet
  91. WooooW en lækker give away - den måjeg da være med på. Jeg linker lige på min blog også - du er meget velkommen til at kigge forbi :-)

    Ha en dejlig sommer

    Frk.Munk

    SvarSlet
  92. 500, godt gået. Jeg syntes du laver nogle utrolig flotte ting, og øver mig til husbehov. Jeg ville sætte stor pris på et gavesæt, så jeg også kan prøve at lave popcakes :-)

    J Stenvel

    SvarSlet
  93. Tillykke!!! Du har virkelig givet mig inspiration til mange kager. Tak for det!

    SvarSlet
  94. jamen jeg må da være med; )
    zoegabutik@gmail.com

    SvarSlet
  95. Tillykke - du laver også nogle fantastiske ting :)
    Jeg vil også meget gerne være med.
    kh Katrine
    Katrine_engelbredt@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Fedt med 500 faste læsere. Jeg er en af dem - og jeg er blevet vildt inspireret at jeg simpelt hen må lære det. Nu har jeg nemlig meldt mig på et festkagekursus her i efteråret. Med kurset og dine super how to do's kan det aldrig gå helt galt. Glæder mig til min første kage, som skal være til min farfar der bliver 80 i november. Den skal være med have/drivhus-tema. Så en how to do i agurker og tomater vil ikke være helt af vejen :-)
    Da jeg starter helt på bar bund, vil jeg rigtig gerne deltage i din give away.
    Kh. Karina (karina_dalgas@hotmail.com)

    SvarSlet
  97. Jeg ville DØØØØØ for at vinde sådan et sæt.. Jeg må udvide minkage verden med sådan et sæt..

    SvarSlet
  98. Sikke mange læsere!
    Må jo melde mig med her - på et eller andet tidspunkt må jeg da vinde et eller andet ;-)

    SvarSlet
  99. Sikke en flot give-away! Og rigtig god anledning. 500 læsere.....det er da en slat :-) Jeg er klart med.
    KH Michaela (mit-kage-univers)

    SvarSlet
  100. STORT Tillykke med de 500 "følgere" :) Det er da ikke så sært, med de rigtig fede opskrifter, ideer og gode tips du kommer med. Fed side du har dig :) Tak for ideer mm... Vil da helt klart gerne vinde det her sæt til Cake Pops :) God vind fremover !!

    // Kjeldgaard

    SvarSlet
  101. Jeg vil meget gerne være. :) Kunne være lækkert at få mulighed for at lege lidt i køkkenet. :D

    SvarSlet
  102. Stort tillykke med de 500 læsere.
    Den give away er jo fantastisk. Håber den lander i mit køkken.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  103. Tillykke!
    Jeg tager SÅ gerne imod, hvis jeg skulle vinde denne lækre giveaway!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  104. Held of lykke med at finde den rette

    Mvh
    Jepcom

    SvarSlet
  105. Jeg er lige startet på at lave cake pops, så sættet ville passe rigtig godt.
    Hilsen AK

    SvarSlet
  106. Hvor er det dejligt med denne kageblog, hvor man konstant bliver inspireret til noget nyt.
    Tillykke med de 500 :o)
    Mie Johansen

    SvarSlet
  107. Tillykke med de 500. Det er en super god kageblog du har, og du er altid sød og hurtig til, at svare tilbage på spørgsmål.
    Flotte kager du laver, og God inspiration jeg kan få hos dig. Har ikke prøvet popcakes endnu, men ville gerne.
    Hilsen Anja Merkel

    SvarSlet
  108. Hej. Sikke en milepæl, ja det må fejres. Jeg ville vildt gerne være ejer af denne super fine give-a-way.
    Kh Heidi (heidibhauser@gmail.com)

    SvarSlet
  109. Tillykke med de 500 faste læsere..

    .. og sikke et fint sæt.. Jeg har tænkt at begive mig ud i Popcakes kunsten, så må da deltage i denne giveaway..

    SvarSlet
  110. Lige noget for mig...
    tillykke med alle læserne ;0)
    kh Merete (Mor'skaber)

    SvarSlet
  111. Tillykke med de 500 faste læsere!
    Det er altid dejligt at følge med i din blog, og det er der så også 499 andre der også synes ;)
    Jeg vil da også gerne deltage i din give-away.
    Hilsner fra Mette Lykke Rønne

    SvarSlet
  112. Hold da ferie - og ja velkommen tilbage fra samme og stort tillykke ;)
    Sikke dejlig GiveAway - count me in.
    Bedste hilsner og fortsat dejlig (kage)dag
    Christina Kjærsgaard

    SvarSlet
  113. Uhhh, det kunne jeg da godt tænke mig at prøve, eftersom jeg har set en del flotte eksemplarer!
    Prinsesse Suh

    SvarSlet
  114. Tillykke med det :D
    - Jeg vil gerne deltage.
    God giveaway alligevel(:


    fairyblackberry.blogspot.com

    SvarSlet
  115. Vil meget meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  116. Tillykke med de mange læsere! Jeg vil meget gerne deltage i din give away. :-)

    SvarSlet
  117. Uhh.. Det lyder da godt. Kunne godt tænke mig at prøve at lave cake pops - måske man kunne være heldig her :-D
    Tak for en fed side :-)

    Mvh Kristina Vinkler Larsen

    SvarSlet
  118. Fedt, med alle de læsere :-) EN glad kommentar og Jeg vil da gerne vinde :-)))

    SvarSlet
  119. Tillykke med de 500 læsere kære Camilla... Sikke en opgave at løfte! Men jeg må indrømme at det ikke kommer bag på mig at du har så mange læsere... Vi synes jo alle sammen du er ekstremt fantastisk dygtig :-)
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen,
    Kærlig hilsen Elisabet M
    elisa.stof.mich@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Stort tillykke med de 500!! Jeg håber jeg har været med til at øge antallet... Har ihvertfald anbefalet din blog til ALLE jeg kender som interesserer sig for kager!

    Jeg vil meget gerne vinde dén pakke! Har endnu ikke fået kastet mig ud i de cakepops

    SvarSlet
  121. Tillykke med de 500 faste læsere. Jeg er faktisk også med, men har ikke tilmeldt mig nogen steder. Burde måske gøre det, så du kan se jeg er her *SMIL*
    Vh Janemor

    SvarSlet
  122. Stort tillykke Camilla.
    Ikke at det kan komme så galt bag på nogen, din blog er jo himmelsk !!
    Skal til USA og Canada på familievisit/ferie om kort tid, og har efterhånden en liste så lang med rekvisitter og materialer som jeg vil ha med hjem derfra . . .
    Vil rigtig gerne deltage i konkurrencen om cake pops sæt, mine unger ville blive henrykte hvis jeg kunne kreere sådan nogle :o)

    V.h.
    Bettina

    SvarSlet
  123. Stort tillykke med de 500 læsere - hvor er det utrolig flot.

    Vil vældig gerne vinde din give away, så der ka laves endnu en omgang cake pops;o)

    Knus Line (kageslottet.blogspot.com)

    SvarSlet
  124. åh, hvor fint!!! det kunne jeg godt tænke mig at vinde! med krydsede fingre, Cecilie Bjørnskov

    ceciliebjoernskov@live.dk :-)

    SvarSlet
  125. STORT TILLYKKE med det fine antal <3
    Jeg er selv rigtig glad for dine vejledninger, og opskrifter, som jo er "give-away" i sig selv.

    Har endnu ikke kastet mig over "pops", men måske denne give away, skal være startskudet? ;o)
    Jeg vil da helt sikkert gerne være med i lodtrækningen.

    Mange sommer hilsner fra Helle.
    helle_b_thomsen@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Kære Camilla

    faste læsere er utrolig flot. Men utrolig flotte er din kreativitet jo b estemt også. Jeg finder stor inspiration på din side. Mange tak for det :-)
    Jeg kunne selvfølgelig også godt tænke mig, at deltage i din "give away". Kunne være det er hvad der skal til, for at jeg kaster mig over pop-cakes også ;-)
    Sommerhilsner fra Rikke Jensen, iskold@fiberhjem.dk

    SvarSlet
  127. Tillykke med de faste 500 læser, det er virkeligt flot.

    Det ville være helt fantastisk at vinde den flotte præmie.

    Sommerhilsner

    Stine

    SvarSlet
  128. Fantastisk præmie, den må jeg helt klart prøve at vinde :)
    Og stort tillykke med alle læserne :)

    SvarSlet
  129. uh tillykke med de 500 - og sikke en dejlig giveaway - den vil jeg da gerne være med i :)

    SvarSlet
  130. Klart at flokkes til som fluer om en... kage, det er jo en rigtig god blog du har. Fin give-away, så jeg lægger også et lod. Fortsæt det gode arbejde til glæde for os alle ;-)

    SvarSlet
  131. Hej og tillykke med det flotte resultat. Skøn side du har. Jeg er ny i kagernes univers - men hooked. :-D Jeg deltager meget gerne i din give away,

    SvarSlet
  132. Helt vildt flot.Tillykke. Lækker give-away. Den ville jeg gerne eje.

    SvarSlet
  133. Hejsa!

    Har endnu ikke forsøgt mig med cake pops, måske det snart skal afprøves :-)

    Er stadig vildt fascineret af din kunnen og glæder mig hver gang over at følge dine kageprojekter.

    Mon der kommer en how to doo på en baby rump cake eller en how to doo på en kage med hundehvalp ligesom Debbie Brown.

    SvarSlet
  134. Hej Camilla. Ja Tillykke med de (nu hvor jeg skriver) 517 læsere :O)
    Det er jo helt vildt, det er lige før jeg tror at du har den kageblog der har flest læsere, så tillykke med det.
    Det er nu også sjovt at så mange samles om en interesse, jeg er stødt på en her på dit site som jeg har været på kursus i noget helt andet med for et par år siden. Det er sjovt at se at "hele" Danmark og vist endda også vore nabolande følger dig.
    Fortsat succes til dig i det private og på job.
    Mange Hilsner Liza Pedersen

    SvarSlet
  135. Tillykke med de 500 læsere og tak for en god blog.

    Jeg vil gerne deltage i din give away.

    SvarSlet
  136. Jeg vil vinde!!!!!!!!!

    SvarSlet
  137. Jannie Joachim Jensen2. august 2011 kl. 12.24

    Et stort tillykke med de mange læsere.
    Elsker at åbne min mail og se at du har lagt nye og spændende ting ind på bloggen.
    Hver gang jeg er i tvivl med hensyn til mine egne kage projekter, slår jeg bare op i min Himmelske Kager bibel og finder svaret.
    Gotta love it ;o)
    Har prøvet at lave cakepops en gang, så denne give away, ville helt sikkert udvide min horisont, så vil da gerne være med i lodtrækningen ;o)

    SvarSlet
  138. Tillykke med de 500 faste læsere som nu er oppe på 517.
    rigtig flot blog du har.
    joan

    SvarSlet
  139. Ih sikke en fin give-away. Den vil jeg gerne have fingrene i :-)

    Hilsen Anja (anjasteffensen81@hotmail.com)

    SvarSlet
  140. Stort tillykke med så mange faste læsere :)
    Jeg følger med og får god inspiration fra dine flotte kager :)
    Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen

    Hilsen Line Bach (linebach@stigdamen.dk)

    SvarSlet
  141. Tillykke med de mange faste læsere - forstår det nu godt, det er en god blog du har.
    Hilsen
    Britt Røpke

    SvarSlet
  142. Wauw - 500 læsere og sikke mange kommentarer.. Men hvem vil ikke også gerne vinde en fin lille pakke? Jeg vil i hver fald gerne :-)

    Mademoiselle Black

    SvarSlet
  143. Det er da bestemt intet under du har så fået så mange faste læsere....men wow 500 er godt nok mange :-)
    Jeg synes du får kagekunsten til at se så let ud og man kan ikke andet end få lyst til at selv at prøve. Det er inspiration :-)

    Jeg har været med til at lave popcakes til en polterabend....det var sjovt :)

    SvarSlet
  144. så kan jeg da prale af at være nummer 519. Tak for super blog, så dejligt at det hele er så velbeskrevet, og lige at gå til.......Familien er meget tilfredse med mine prøvekager;O)
    Hilsen Benedicte

    SvarSlet
  145. Uuh, tillykke med de 500 læsere. :D
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med i den give-away. Har endnu ikke turde bevæge mig ud i cake pops, så det kunne da være rart med et sted at begynde. :)
    Hilsen Jeanett Xenia

    SvarSlet
  146. Super flot sidde!

    Hvordan gør man sig til fast læser? Er dum ikke blog kvinde der bare har dig til at ligge i sin opstartside ved at gemme linket :)

    SvarSlet
  147. Fin blogg!! :) Det er gøy å bake.. Jeg håper på å vinne! :)

    Ønsker deg en riktig god kveld!

    Klem Ellen

    SvarSlet
  148. Hjertlig tillykke med de første 500 læsere :-)

    Dette er mit lod i den fine konkurrence.

    Venlig Hilsen
    Tanja "Kritter" Cederholm

    SvarSlet
  149. Tillykke med de 500 :)
    Kunne være spændende med sådan en flot præmie :)
    Så må krydse fingre :)
    /Smagssag

    SvarSlet
  150. Tillykke med de 500 faste læser og tak for din skønne blog, elsker at kigger ind hos dig :o)

    Hvor er det bare en lækker give away!

    SvarSlet
  151. Sikke en fin give away. Den vil jeg da gerne lægge billet ind på! Er ny her på Himmelske Kager, og har brugt dine fine tips rigtig meget -tak for dem! Cake pops har jeg endnu ikke prøvet, men nu ville da være en oplagt lejlighed.
    christinenordkap@yahoo.dk

    SvarSlet
  152. Stort tillykke med de 500 læsere :-) Jeg er selv en af dem! Og det er jeg utrolig glad for, for det er virkelig en genial blog! Den har hjulpet mig MANGE gange i mine kage-kriser ;-)

    .. og derfor vil jeg selvfølgelig super gerne være med i din give-away!

    Hilsen Emilie G. Junker
    emiliejunker@gmail.com

    SvarSlet
  153. JUHUUUUU!! Har netop bestilt bakearellas bog om cake pops og kan slet ikke vente med at komme igang:-)
    Tak for en skøn blog som har inspireret mig til at få gang i kagedekoration;-)
    Kh Louievanduck

    SvarSlet
  154. Jeg vil gerne være med :)

    Venligst Siborg

    Email:siborg_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Tillykke med de 500 faste læsere. Flot, flot.

    Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen.

    Vh Wieda

    SvarSlet
  156. Josefine140389@hotmail.com3. august 2011 kl. 10.35

    Det er ikke så underligt at der er 500 faste læsere når bloggen er så inspirerende. :)
    Tillykke med det !

    Venlig hilsen Josefine

    SvarSlet
  157. Tillykke med de 500 læsere. Der er altid inspiration at hente her hos dig. Jeg har lavet mine første pop cakes, så ekstra tilbehør er altid velkommen :-)

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  158. Som mange andre, vil jeg også sige tillykke med de 500 faste læsere.

    Jeg er lige begyndt at udforske den forunderlige verden af cake pops, så det udloddede sæt ville være perfekt! :-)

    Hav en dejlig dag!

    Mvh. Ditte

    SvarSlet
  159. tillykke med alle de læsere af din super blog.
    jeg vil meget gerne være med
    knus pia

    SvarSlet
  160. Tillykke med de 500 faste læsere :) du runder de 1000 inden længe, det er jo en super lækker blog :)
    Jeg vil også rigtig gerne deltage i denne fantastiske give away.

    Tak for en fantastisk blog

    Hilsen Diana

    SvarSlet
  161. hej . super lækker og overskuelig blog du har. med alt det jeg lige stod og skulle bruge hjælp til.
    mvh anja

    SvarSlet
  162. Hej!

    Åh, vilken fin blogg du har! Jag har surfat runt bland 100-tals svenska bloggar och hittade av en slump in till dig.

    Jag har aldrig provat att göra cake pops så detta paket vore fint att få!

    Med vänlig hälsning
    Maria Andersson
    Karlskrona, Sverige

    SvarSlet
  163. Tillykke tillykke. Jeg tror jeg blir nødt til, at prøve de cakepops sammen med teenageren.

    Ha en god dag...

    Mange gode hilsner
    Maj

    SvarSlet
  164. For netop 1 år siden faldt jeg over din side da jeg søgte inspiration til at lave en kage til min datters fødselsdag, og jeg har fulgt din side lige siden, og er nu også blevet helt bidt af en gal kage ;0) Det er en super side og er dig evig taknemmelig for alle dine indslag. Må dog sige at jeg endnu ikke har stiftet bekendskab med cakepops, men kan være det er nu det skal forsøges. Dog skal jeg først lige have lavet et par kager til min datters fødselsdag som er netop den 7. august. Glæder mig til at læse og lære mere. Fortsat god dag. Mange store kagehilsner Christina

    SvarSlet
  165. også mig, også mig! Sikke da en lækker gave :)
    Og hold da op det er mange faste læsere, men det er jo klart! :D
    Tillykke :D

    SvarSlet
  166. Den giveaway vil jeg også gerne have fingrene i :-p

    Lisa Thestrup
    lisat@youmail.dk
    thestrupskager.dk

    SvarSlet
  167. dejligt ;)
    jeg deltager gerne og du er velkommen hos mig ..
    Lene fra leneskage-design.blogspot

    SvarSlet
  168. 500 læsere Whauuu det var mange men også en rigtig spændende og interessant side. Glæder mig til at hilse på dig til kagekursus hos "kagemums" :o)

    SvarSlet
  169. Tag mig - tag mig. Jeg vil elske at gå ombord i cupkagebagningen.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  170. Hej Camilla.
    Jeg har lige fundet din blog og er nu læser nr. 526 ☺ Jeg er vild med din blog og vild med kager. Tak for denne giveaway, jeg deltager gerne og den 7. august er min lykkedag *smile*
    kh
    Bente

    SvarSlet
  171. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  172. 500 læsere er rimeligt godt gået:o)
    Jeg vil rigtig gerne deltage. Jeg håber på mit held, da jeg har fødselsdag d. 7. august :o)

    Kh Randi fra mit-pusterum

    SvarSlet
  173. Tillykke og jeg vil da rigtig gerne vinde disse fine ting :).
    - Gitte (kagemagi@gmail.com)

    SvarSlet
  174. Jeg vil da gerne vinde......

    Mette

    Jensen.Mette @ gmail.com

    SvarSlet
  175. Stort Tillykke, det er super flot. Virkelig lækker Give-aways. :)

    Hilsner Maya Villadsen

    SvarSlet
  176. Hej Camilla... WAAAUUUWW er dyybt imponeret over din side, og dit talent.. er netop lige selv hoppet på vognen som hjemmegående barselsmutti :) men man syntes jo det er helt vildt det talent andre har.. der skal vist lidt kurser til.. :)) men vil MEGET gerne være med i din Give away :)) så mon ikke min fars fødselsdag er lykkedag :)

    KH Kamilla

    SvarSlet
  177. Stort tillykke med de mange læsere som jeg jo kan glæde mig over at være en af. Cakepops er endnu ikke afprøvet og denne give away kunne måske hjælpe på vej sååå....
    Mvh.Kagefan www.Kagespas.blogspot.com

    SvarSlet
  178. stort tillykke med de mange faste læsere!
    Det er en super lækker giveaway du har lavet, det er helt perfekt til en ferie hygge dag med knægten!

    Kirsti

    SvarSlet
  179. Fed præmie :)
    Jeg er med!

    SvarSlet
  180. Det er dælme svært at være "kommentar nr. 182" efter alle de fiiiine ord du har fået (: Men mon ikke du kan holde til at høre det igen:
    TILLYKKE MED DE 500 LÆSERE !
    Det er noget af en præstation , hvor er det flot, - du kan være stolt af dig selv.
    Rigtig fin give-away, du fortjerner jo næsten at beholde den selv.
    Keep up the good work. ;-)
    Kærligst, "Sofie som er vild med kager"

    SvarSlet
  181. Jeg prøver da også lige lykken :-) Tillykke med alle dine læsere :-)

    SvarSlet
  182. Kæmpe tillykke med de mange læsere... Og tusind tak for en fantastisk blog...

    Vil da lige smide et lod i din give away... :)

    Mvh
    Louisa :)

    http://cakeloving.blogspot.com/

    SvarSlet
  183. Kan kun tilslutte mig alle de roser, du får... En helt igennem fantastisk blog og herlig inspiration. Tak fordi du deler alle dine erfaringer:-D

    Jeg deltager også gerne i din give away.

    Venlig hilsen
    Maria
    maria@hovard.dk

    SvarSlet
  184. Spændende give-away .. er selv ny blogger så 500 faste læsere er da hel vildt flot . kun noget at se op til ..
    Alt godt, Nanna Gyldenberg

    SvarSlet
  185. Vil sÅ gerne vinde!!!

    Mvh Lene

    SvarSlet
  186. Tillykke med de mange faste læsere, kan godt forstå du har så god opbakning, det er så lækkert det du laver...
    Jeg er ret ny på din side, men har allerede en del opskrifter jeg må have prøvet!
    Vil så gerne prøve de sjove pops, så det fine start sæt ville være en drøm at få fingeren i ;-)
    Squit.kristensen@gmail.com

    SvarSlet
  187. Hold da op 500 læsere! - FEDT! :D

    Er selv stor fan af din blog, så det er velfortjent!
    og sikke et fint sæt, som ville passe perfekt herhjemme :D

    SvarSlet
  188. Super Give Away. Jeg vil meget gerne være med.

    Kh Pernille

    SvarSlet
  189. Wauw, tillykke med de mange læsere!:D
    Sikken en skøn giveaway du har her, den vil jeg godt se lidt mere til ;)

    SvarSlet
  190. Ih, jeg vil også rigtig gerne være med :-)

    SvarSlet
  191. Tillykke med de mange faste læsere....
    Jeg vil gerne deltage i din skønne Giveaway, tror den 7 bliver en skøn dag, da vi skal holde barnedåb... så krydser finger..
    Stort smil fra Tina (mulles verden)

    SvarSlet
  192. Stort tillykke med dine 500 faste læsere ;)

    Jeg elsker at kigge din dejlige blog igennem og jeg ønsker selvfølgelig også at være med til denne skønne give-away ;)

    Hilsen Maria Holmgaard (maria_jensen631@hotmail.com)

    SvarSlet
  193. Mmmmmm lækker give away. Og tillykke med de 500 læsere, dejligt :-)

    SvarSlet
  194. Tillykke med de 500 læsere :-)

    SvarSlet
  195. Tillykke med de 500 læsere :D
    Håber jeg bliver trukket :D

    SvarSlet
  196. Uhh jeg må da også være med:-D
    Flot med alle dine læsere. Tillykke.

    SvarSlet
  197. Hej sommer sol og kager hmmmmm ;0) jeg vil meget gerne være med i denne lodtrækning. Tillykke med de 500 læsere, og nu kan du så skrive 501 for jeg tilføjer mig også :0) har lige læste mange af dine fantastiske opskrifter. Flotte kager. Ha en god dag! Håber jeg vinder.

    SvarSlet
  198. Hej Camilla
    Stort tillykke med de 500 læsere, der har jeg sørme lang vej endnu.
    Jeg er vendt stærkt tilbage til køkkenet og glæder mig til min søns barnedåb, hvor jeg selvfølgelig skal kreere kagen :)

    KH Jette Elisa

    SvarSlet
  199. Sikke en fin give away. Og tillykke med de 500:-) tak for gode fif og inspiration.
    Hilsen Lisa Rasmussen (lh24@hotmail.com)

    SvarSlet
  200. Juhu! En giveaway, der ikke kræver at man skal være fast læser;-) Det kan man nemlig sagens være uden at abbonere... Jeg skal helt klart prøve din opskrift på cake pops næste gang, den lyder mere spiselig end den, jeg først prøvede. Ikke at de ikke blev spist, vel, men alligevel;-)

    Kh, lonelainen

    SvarSlet