søndag den 15. maj 2011

Trækning af vinder af Give-away + lidt svar og kommentarer

Hold nu op, hvor er jeg beæret over alle jeres fantastiske kommentarer. Jeg glædes hver dag over denne hobby og det varmer, at I finder inspiration og hjælp i det jeg laver. Tusind tak for alle jeres super dejlige kommentarer og ikke mindst forslag til "how-to-do's". Der var mange gode forslag. Langt de fleste af dem går på modellering af mennesker, dyr og blomster. Og det skal jeg nok vise jer ila året.

Jeg har svaret / kommenteret et par enkelte indslag - se nedenfor. Til resten: Endnu en gang tak for jeres søde tilkendegivelser.

Og så til vinderen af gaven. Der var 113 (!) kommentarer, hvoraf 1 ikke er med i kampen om gaven. Og så har jeg en tilmelding via Facebook. Så det bliver ialt 113 deltagere.

Og vinderen blev:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
92
Timestamp: 2011-05-15 12:36:03 UTC

Nr. 92 er Liza Pedersen. Stort tillykke. Send mig en e-mail med din adresse, så jeg kan sende gaven til dig.

Kommentarer / svar til nogen af de mange kommentarer:
@Juliabsn: Forsinket tillykke med fødselsdagen. Jeg er villig til at prøve mange ting af, men jeg er bange for at jeg ikke kommer til at kaste mig ud i hjemmelavet fondant. Her springer jeg over hvor gærdet er væltet :-)

@Gitte (Kagemagi): Ej, hvor dejligt Gitte, tak for det. 

@Kagemums: Jeg skal nok lave nogle flere how-to-do's på blomster, herunder orchideer og valmuer. Ærgeligt, at du nåede at bestille varerne inden du så Give-away'en.

@Josephine: Tak for din søde kommentar. Synes, at det er et fantastisk tilnavn du der har givet mig :-)

@Godte: Du er altid fuld af vidunderlige idéer :-D

@Pernille (PERB): Tak søde, pernille. Hvor skønt at du har fundet dig tilrette i denne hobby :-) Sukkerpynten kan laves i god tid, da den jo er meget holdbar.

@Jane: Ja, jeg havde vist lavet lidt rod i datoen. Til at starte med havde jeg helt glemt at skrive dato på. Tak for tippet - datoen blev rettet fluks efter jeg så dit indlæg.

@Karen: Ved du hvad, de spørgsmål får jeg bare stillet 1000 gang eom ugen (cirka :-) så det vil jeg lave et indlæg om snarest. Tak for tippet.

@Liza Pedersen: Spændende! Fik du billede i avisen?

@Karin Voigt: Tak fordi du deltager. her kan man dog kun deltage med et lod :-)

@Anders, Solrun...: Jeg har også prøvet at male på kager og det synes jeg er ret sjovt og vil gerne gøre mere i det. Du må meget gerne sende mig et billede af din malede kage.

@Kumilla: Okay, du har tændt mig der. Jeg skal nok :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar