torsdag den 13. februar 2014

Til salg, del 1

Kære allesammen. Som I nok har bemærket, så er mængden af sukkerkager faldet drastisk her på bloggen. Det er der flere årsager til. Jeg har derfor taget en beslutning om at sælge de fleste af mine kageting. Jeg har derfor været mine kage-gemmer igennem for ting jeg ikke bruger mere (eller aldrig har haft brugt!) og I har nu chancen for at købe det. Der kommer meget mere til salg plus en give away, så hold øje med bloggen.

Det foregår efter først-til-mølle-princippet ved at I sender mig en mail på himmelske.kager@yahoo.com. Der er flere måder at få fat i tingene på:
  • Jeg kan sende dem til jer. Der vil da komme porto oveni prisen.
  • I kan hente det på min bopæl, der ligger ved Fårevejle
  • I kan hente det på min arbejdsplads i Kalundborg
  • I kan hente det i lufthavnen hvor jeg rejser fra flere gange om måneden
  • I kan hente det ved CBS i København, hvor jeg vil være flere gange indenfor det næste halve år
Skriv i mailen hvordan I ønsker at få fat varerne.



SOLGT! Multi blomster veiner fra FMM. Instruktion på engelsk medfølger. Nypris ca. 60 kr. Sælges for 30 kr.


4 små udstikkere fra Wilton. Aldrig brugt. Nypris ca. 49 kr. Sælges for 25 kr.


SOLGT! Sort Writing Icing fra Queen (50 g). Aldrig brugt. Holdbar til nov. 2018. Sælges for 20 kr.


SOLGT! 3 forskellige størrelse rosenbladsudstikkere.  Kan også bruges til balloner. Nypris ca. 79 kr for 4. Sælges for 30 kr.


SOLGT! Ansigtsmould fra Holly Products. Nypris ca. 75 kr. Sælges for 40 kr.



Plaque udstikker, 165 mm. Nypris ca. 59 kr. Sælges for 25 kr.


SOLGT! Taludstikkere i metalæske. Nypris 85 kr. Sælges for 30 kr.



SOLGT! Forskellige udstikkere: Sol, måne, edderkop og larve. Sælges samlet for 10 kr.



SOLGT! Jordbærblad / stilk udstikkere. Nypris 65 kr. Sælges for 40 kr.


SOLGT! Babysko udstikkersæt (rød=normal størrelse; orange=mini størrelse. Nypris for begge sæt 130 kr. Sælges samlet for 75 kr.


SOLGT! Bog (hæfte) om modellering i marcipan. Nypris 175 kr. Sælges for 75 kr.


SOLGT! 2 meget gamle bøger om kagedekoration: "Cake Decorating and Sugarcraft" (1967) af Evelyn Wallace. Og "Novelty Cookbook" (1983) af Patricia Dunbar. Sælges samlet for 30 kr.

2 kommentarer: