tirsdag den 31. juli 2012

Få Himmelske Kager som App

Jeg får rigtig mange mails hver uge fra søde læsere, der fortæller mig om hvad min blog har betydet for dem. Det er fantastisk, at I tager jer tid til at fortælle mig det, for det varmer jo ganske meget at vide, at min blog gør en forskel for nogen.

En af mine læsere skrev til mig for nylig, at han havde lavet en App med Himmelske Kager! Det synes jeg var en vældig fin gave, som jeg tog glædeligt imod. App'en er til Android telefoner (ikke iPhones) og jeg håber meget på, at der sidder rigtig mange læsere derude bag skærmene som har en android telefon og som har lyst til at følge med på bloggen via App'en. App'en er gratis.

Du kan downloade via QR koden her eller ved at søge direkte i Google Play på "Himmelske Kager". Jeg har også lagt QR koden ude i venstre side af bloggen, så man kan hente QR koden derfra, når dette indlæg forsvinder i mængden af opskrifter på søde sager.



Med App'en kan du følgende:
  • Se bloggen direkte
  • Se en oversigt over de sidste indlæg (RSS-feed)
  • Se billeder fra bloggen (via Flickr)
  • Søgefunktion, hvor man kan søge direkte på indhold på bloggen
Her er lidt screendumps fra App'en








Jeg håber, at rigtig mange af jer får glæde af App'en. Jeg kan desværre ikke selv bruge den, da jeg har en iPhone. Men sidder der en dygtig læser derude, som kan sådan noget med at bygge en App op til iPhones, så ville det være skønt med en tilsvarende App til iPhones :-)

Jeg er frygtelig bagud med at blogge om alle de søde sager jeg har fået lavet i løbet af de sidste par uger. Så hold øje med bloggen - der er masser af opskrifter på vej.

12 kommentarer:

  1. Hej Camilla

    Jeg følger dig også både via den blog her samt på min Iphone.
    Blogger laver faktisk din side tilgengægelig Iphone også.. jeg har Iphone og følger dig også her..opsætningen er lidt anderledes og til passet til Iphones. Men det er smart hvis man gerne vil bage en af dine kager og er nede og handle ind så kan man se dine indlæg med det samme...
    Jeg har igen brugt din opskrift på lagkage bunde til en bryllupskage jeg skal lave til lørdag og skal prøve din 1:1 chokolade garnache til opsømring...
    klem fra Tine /millevanille

    SvarSlet
  2. Hvilken fantastisk gave - nu sidder prinsessen bare og venter på en app til sin Iphone, for det er vist ikke helt lovligt at installere sådan en kageapp på sin arbejdstelefon. Eller er det... ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sejt! Sikke en sød læser :-)

    SvarSlet
  4. @MilleVanille: Tusind tak for kommentaren Tine. Dejligt, at det også er muligt pr iPhones :-) Det er skønt at vide, at du har glæde af opskrifterne.

    @Prinsesse Suh: Jo, du kan da sagtens installere den på arbejdstelefonen. App'en er jo gratis :-)

    @Piske: Ja, det er sgu da virkelig sødt, at folk man ikke kender bruger deres tid på at lave en App til mine læsere. Dejligt.

    SvarSlet
  5. Det er altid dejligt med disse apps, men hver gang jeg downloader en med lækre kager, så må jeg også hente en om træning. Ellers ville det da gå helt galt ;D

    SvarSlet
  6. @Jeanette: Ha ha, ja, det kan være problematisk :-))

    SvarSlet
  7. Hvad hedder den app til iPhone så? Kan ikke finde den :(

    SvarSlet
  8. Super pænt af ham! Desværre følger der en masse reklamer med. De kommer som meddelelser ind i mellem, og det er bare træls! Så den er altså afinstalleret igen og jeg nøjes med at besøge din, i øvrigt meget telefonvenlige, blog i browseren. Ellers en fantastisk idé! Især hvis man kunne gemme opskrifterne som favoritter og nemt finde dem igen.

    SvarSlet
  9. Super pænt af ham! Desværre følger der en masse reklamer med. De kommer som meddelelser ind i mellem, og det er bare træls! Så den er altså afinstalleret igen og jeg nøjes med at besøge din, i øvrigt meget telefonvenlige, blog i browseren. Ellers en fantastisk idé! Især hvis man kunne gemme opskrifterne som favoritter og nemt finde dem igen.

    SvarSlet
  10. @Lise Ottesen: Der findes ikke en App til iPhone, men du kan finde den som almindelig hjemmeside og lægge den på din hjemmeskærm på iPhonen.

    @Karen Louise: Ok, det er jo irriterende. Fint at du kan bruge bloggen på telefonen på en anden måde :-)

    SvarSlet
  11. @Karen Louise:

    Jeg har nu fjernet så mange reklamer som muligt i App'en. Desværre kan jeg ikke fjerne de Push-reklamer som der ligger i app'en, da det er folkene bag programmet jeg har brugt som har lagt det ind, og dem som tjener penge på dem. Jeg håber meget at Google snart får sat en stopper for disse slags reklamer, som de gav udtryk for tidligere på måneden.

    SvarSlet
  12. @Farskager: Tak for opdateringen, Mattias.

    SvarSlet