tirsdag den 31. juli 2012

Chokolade mod nedtrykthed

Kender I til det ubestridte faktum at chokolade hjælper mod nedtrykthed?? Jeg fik disse fantastiske chokolade-"piller" i blister-pakning af min søster. Chokolade-pillerne er fra Xavier Mor Chocolatier og er af mørk chokolade (70%) med orangeskal. De smager gudeskønt og virker mod alt! Måske skulle jeg overbevise det medicinal-firma jeg arbejder for, at vi skal satse på chokolade-medicin fremadrettet :-)
"Pillerne" er købt i Spanien, så hvis du kommer på de kanter, så kig efter chokolade-piller :-) Måske vil selve turen til Spanien hjælpe på humøret...


Små mundrette chokolader - pakket i blister-pakning. Skæg ide.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sjovt fundet på, og en super gave ide, alle kan jo bruge noget chokolade boost engang imellem.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  2. Hehe, det var da en super sjov idé. Jeg fremstiller også medicin men havde ikke lige tænkt over denne mulighed. Måske jeg skulle snakke med chefen efter ferien... ;o)

    I øvrigt tager jeg til Barcelona på mandag, så jeg må hellere huske at kigge efter "medicin" dernede :-)

    SvarSlet
  3. @Heidi: Ja, det er en rigtig sjov idé - og så smagte de godt oveni købet.

    @Merete: Måske skulle vi slå os sammen og udtænke en idé til en ny slags chokolade-medicin - vi bliver styrtende rige :-) Tag lige mig med til Barcelona du!

    SvarSlet
  4. Der er afgang mandag morgen kl 7 fra Kastrup.
    Husk pas og tandbørste! ;o)

    SvarSlet
  5. @Merete: Ha ha, jeg VAR faktisk i lufthavnen i mandags - dog for at tage et fly til Norge (knap så eksotisk) :-)

    SvarSlet
  6. Xavier Mor's fantastiske chokolade og blisterpakninger kan nu købes hos Slagter Friis på Falkoner Alle, Frederiksberg! Og hvis slagteren ikke har spist det hele selv, har han både chokolade creme, coulant's (bag selv) og et udvalg af blisterpakninger...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor godt at de kan fås i Danmark, men hvor træls at jeg bor langt fra Frederiksberg :-) Spøjst, at en slagter sælger chokolade :-)

      Slet