mandag den 24. januar 2011

1000 ideas for decorating cupcakes, cookies & cakes



Min svoger ønskede sig bøger i julegave og sendte i den anledning sin ønskeseddel fra Amazon til mig. Og når man bestiller bøger der, så er det jo fuldstændig umuligt ikke at bestille noget til sig selv. Derfor "kom jeg til" at købe denne "1000 ideas for decorating cupcakes, cookies & cakes". Det er en bog fyldt med billeder af kager, der er fint dekoreret på alle (u)tænkelige måder. Jeg synes, at det er en skøn bog med mange gode idéer og det er dejligt, at der ikke er en masse "spild-sider" med opskrifter og basis information, som der er i mange andre kage-bøger. I bogen er der billeder fra Pia Marianne fra Danmark, hvilket jeg synes må være helt fantastisk. Tænk at få sine kager med i en bog! Jeg har kun været med i en bog en gang før, men da handlede det om biokemiske forskningsresultater ifm mit arbejde, så det var i en helt anden boldgade.

11 kommentarer:

  1. Ser ud til at være en skøn bog.. :D

    SvarSlet
  2. Nu hvor Amazon har ændret fragtreglerne, så det kan betale sig at købe for 25 pund eller derover, så er det jo nærmest blevet en pligt at gøre det ;-)

    Bogen ser rigtig spændende ud - kan være, jeg skal overveje den...

    SvarSlet
  3. Den bog har jeg også luret på:). Forsiden er helt fantastisk, og jeg elsker bare billeder af kager. Der skal helst være mange billeder og ikke så meget tekst;)

    SvarSlet
  4. En skøn bog der står på min ønske liste :-) Tak for kigget i den -ss-

    SvarSlet
  5. Hej Camilla
    Lækkert med en spændende bog om et velsmagende og smukt emne;-)
    hilsen Lone.g

    SvarSlet
  6. Tak allesammen for jeres kommentarer.
    @Piske: Hvor har du ret - det er bestemt en pligt :-)
    @Vibse: Selv tak - du fik endda kigget i den før mig :-)

    SvarSlet
  7. ej, den bog må jeg også eje.. fåes den ikke i DK ?

    SvarSlet
  8. @Anonym: Jeg har ikke set den i DK, men det er selvfølgelig ikke sigende for om den rent faktisk findes. Jeg prøvede at søge på Saxo, men de har den ikke.

    SvarSlet
  9. Sofisticake i Roskilde har den ...

    SvarSlet
  10. @Mette: Tak for info Mette :-) Dejligt, at den kan fås i Danmark.

    SvarSlet