lørdag den 29. september 2012

Vinder af TASSIMO kaffebrygger

Så er dagen kommet, hvor jeg skal trække lod om den fine kaffebrygger. Jeg er dybt taknemmelig for alle de utrolig gode forslag jeg har fået. Super gode ideer om alt fra at lave kulinarisk kagerejse til ønsker om flere tærter, opskrifter, fine kager, bradepandekager, how-to-do's osv. Et ønske, der går igen er et mere overskueligt emneregister, hvilket jeg kun kan give jer ret i og som er noget jeg har tænkt at gøre længe - men udskudt det gang på gang. Men NU skal det være. Det er noget jeg vil gå i gang med snarest. Skønt, at I ville give mig alle de konstruktive forslag - håber, at mange af jer ser jeres ønsker gå i opfyldelse.

Og nu til lodtrækningen. Jeg brugte Random Org til at finde den heldige vinder.




Vinderen blev nr. 12 som lagde følgende kommentar:




Stort tillykke til Camilla. Jeg sender dig en mail. Tak fordi du deltog og gav input til min blog. Der er faktisk allerede en søgefunktion på bloggen øverst oppe i venstre hjørne.

Rigtig god lørdag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar