tirsdag den 2. juni 2009

A cup of tea

Denne vidunderlige kop med kager på har jeg købt i Debenhams i London på en skøn, skøn tøsetur med Vibeke fra Min Kage. Jeg fik også købt kage-magneter til mit kage-køle-fryse-skab. Ja, ja, jeg er vist lidt kage-skør....

Men hvor er det skønt at have en at dele sin hobby med. Vibeke og jeg tog til London i fredags, for at shoppe kage-udstyr, sludre, hygge og slappe af uden mand og børn. Den stod på morgen-hygge-snak, kage-udstyrs-shopping, kredit-kort-misbrug, drinks-sipperi og aftensmåltider uden at kaste sig selv rundt for vores tre drenge. Det var skønt.

Her ses resultatet af den momentan sindsyge, der ramte mig, da jeg kom ind i de tre kagebutikker vi besøgte (Squires kitchen, Cake4you og CakeCraftShop). Hold nu op, jeg fik brugt mange penge. Som det ses på nedenstående billede, så har jeg en mærkelig trang til at eje bøger og derfor slæbte jeg hele 6 bøger med hjem!



Squires Kitchen var den "største" butik - men det var nu ikke så stort som vi havde forestillet os. På billedet herunder ses jeg med "høsten" foran forretningen.

Cake4You var den dyreste forretning, men det opdagede vi selvfølgelig først, da vi var i CakeCraftShop og så det vi lige havde købt flere pund billigere. Arghhh! Nå, men området omkring Putney Brigde var fremragende og på nedenstående billede ses Vibeke (til venstre) og jeg med Themsen i baggrunden - smukke ser vi ud! Beklager, at jeg kun ses på solbriller på.
TAK for en skøn tur, Vibse - glæder mig meget til vores Sveriges tur til august.

4 kommentarer:

  1. Weehuuuu .... Sverigestur :-)))
    Jeg kender godt den der type der skal have solbriller på hele tiden... Men når man nu er en kendt kagebagekone.... Så er man jo nødt til at "skjule" sig lidt ;-)
    I nat drømte jeg mig tilbage til London.....Det var skønt.

    SvarSlet
  2. Hej Camilla.

    Jeg overvejer en smuttur til London i januar sammen med min mand.

    Jeg vil helt klart gerne opleve "kage-branchen" udenfor WWW, og tænkte at du måske kunne sende div. adresser, og hvor det er praktisk at opholdesig, hvis man skal nå så meget som muligt, på kortest tid.
    Der skal nemlig også være plads til en smule romantik, da vi har 6 børn, og dermed trænger til lidt alene-tid <3<3<3

    Hilsen
    Helle.

    SvarSlet
  3. @Miss H: Det lyder godt med en smuttur til London. Især med 6 børn - hold da op! Jeg har tre drenge og det synes jeg er en stor mundfuld :-) Jeg har været i London sindsygt mange gange i mit liv og har boet forskellige mange steder. De sidste par gange har jeg boet på "The strand" som ligger ret centralt og tæt på flere forskellige undergrundsstationer. Hvis du skal i en kagebutik kan jeg klar anbefale "Squires Kitchen". Det ligger uden for centrum og man skal tage et tog, men forretningen ligge rlige ved stationen, så det er meget nemt at finde. Adresserne er nemme at finde på nettet. God tur.

    SvarSlet
  4. Jeg er så stolt og glad for at være her for at dele dette bemærkelsesværdige vidnesbyrd, vidunderligt og ekstraordinært, jeg kan bare ikke tro, nu er min tidligere mand her hos mig og tigger om alle hans forkerte handlinger og fortæller mig, hvor tom han følte sig hele tiden han var væk, han forlod mig og forårsagede mig så smerte efter en skilsmisse, der fandt sted for 5 måneder siden. Og hele dette mirakel skete umiddelbart efter at jeg kontaktede Dr. Egwali for at få hjælp, jeg er den lykkeligste kvinde i hele verden i dag, jeg vil sige 'at have ham igen ved min side. Det er et mirakel for mig og min familie og evig glæde og lyst. Jeg er så glad nu, og jeg ved ikke, hvor meget jeg skal udtrykke min taknemmelighed og taknemmelighed over for Dr. Egwali. Jeg vil kraftigt anbefale ham, hvis du har brug for øjeblikkelig hjælp, da det er garanteret.
    Send ham en e-mail i dag /dregwalispellhome@gmail.com eller via
    WhatsApp: +2348122948392

    SvarSlet