lørdag den 18. december 2010

Værtindegave: micro grise



















I går var jeg til julefrokost sammen med mine medarbejdere og som værtindegave havde jeg taget en lille pose mikro grise med. Det er basic sugar cookies pyntet med lyserød fondant med en sløjfe om halsen lavet af royal icing farvet rød. Jeg lavede dem samtidig med de øvrige julecookies jeg bloggede om forleden.

De er ikke ret store. Her ses de sammen med en kagegaffel for at vise hvor små de er.


Vi havde en rigtig hyggelig julefrokost med dejlig mad.
Go' lørdag.

6 kommentarer:

  1. Nååååårh! *indsæt lille smeltende hjerte*

    Supercute :-D

    SvarSlet
  2. åhh jeg er så vild så vild med grise og de der er da fantastiske!

    SvarSlet
  3. Så fine at man næsten ikke nænner at sætte tænderne i dem.

    SvarSlet
  4. @Piske: Taaaak :-) De blev faktisk nogle små cuties.
    @Heidi: Tak Heidi :-)
    @Det lyseblå køkken: Nej, det nænner man næsten ikke. Men bliver værtindens problem :-)

    SvarSlet
  5. Super søde :-)Må man være så fræk at spørge om hvor du har formen fra ??

    Hilsen Renée

    SvarSlet
  6. @Renée: Tak skal du have. Formen er viiildt gammel, så jeg kan overhovedet ikke huske hvor jeg har købt den. Men det er en ret almindelig facon, så den kan sikkert findes et sted.

    SvarSlet